"...the heart of the beings is like an unopened lotus: when the virtues of the Buddha develop therein, the lotus blossoms; that is why the Buddha sits on a lotus bloom."

Aici

strang ce-mi place, ce vindeca, ce bucura. Un trandafir colea, un ficus pe acolo, un dafin pe dincolo samd.

Caut mereu cu ochii sufletului frumosul din jur. Natura si viata din jur. Am adunat povesti, invataminte si istorii in ultimii ani si invat in continuare. Aici am sa scriu cartea mea de suflet.

Mai putine cuvinte, mai multe imagini. Si istorii.

Gratie!


Am invatat horticultura si acum, natura vorbeste prin mine, prin ce simt, ce stiu, ce vad, ce impartasesc.
Este felul meu de a spune "Multumesc" celor care m-au invatat.

miercuri

Motanul Nelson







Motanul meu albastru, o corcitura cu citeva fire albe pe piept, drept cravata.
Luat de la o filmare la un conac de linga Bucuresti cu regretatul Radu Anton Roman. Radu m-a vazut ca m-am topit dupa pisoi, cit o gilma la vremea respectiva si a vorbit cu proprietarii. Unii s-au intors in Bucuresti cu un material filmat, eu cu Nelson.
I se mai spune Duddy sau Dudurloi, Nelsonica sau obezul. Are 10 kg cred ...
Cel mai escroc, puturos si rasfatat motan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu